اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
...

بسیج دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی تبریز

اسلایدر

آخرین نظرات

مذاکرات به نتیجه می‌رسد/ اعتراض ایران به آژانس پیرامون MPD
بسیج پرس - سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان این که مذاکرات به نتیجه می‌رسد، گفت: ایران برای تعامل بیشتر از کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری و ساخت نیروگاه دعوت می‌کند.

مذاکرات به نتیجه می‌رسد/ اعتراض ایران به آژانس پیرامون MPD














به گزارش بسیج پرس؛ بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه چهارمین همایش ملی کاربرد فناوری هسته‌ای اظهار داشت: مایه افتخار است که کشور ما کارهای زیادی در عرصه کشاورزی هسته‌ای انجام داده است و در آینده هم خدمات بیشتری به کشاورزی هسته‌ای کشور خواهیم داشت، به طور کلی صنعت هسته‌ای در حال رشد و روبه جلو است. در همین راستا باید اول زیرساخت‌ها با کمک دولت و مجلس و هم چنین تشویق‌هایی برای جذب بخش خصوصی انجام شود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به این که رسانه‌ها می‌توانند این موضوع را فرهنگ‌سازی کنند، بیان کرد: کسانی هم که می‌توانند در این زمینه به سرمایه‌گذاری بپردازند باید توجهشان جلب شود.
وی ادامه داد: ما با چالش‌هایی روبه رو هستیم اما به صورتی نیست که نتوانیم این چالش‌ها را حل کنیم و 14 هزار متخصص و مسئولین معتقد هستند که ما می‌توانیم و خواستن توانستن است و ایران می‌خواهد پرچم‌دار ترویج علم هسته‌ای در جهان باشد.
کمالوندی با تاکید بر حصول توافق نهایی افزود: بر اساس مبانی بین‌المللی توافق را انجام می‌دهیم و بر اساس آن محدودیتی برای ما تعریف شده و هم چنین شفاف سازی در قالب‌های تعریف شده بین‌المللی خواهیم داشت و خارج از این چیز دیگری نیست که مورد قبول ما باشد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان این که آژانس بارها اعتراض کرده که کلمه MPD (مباحث امنیتی و دفاعی) مفهوم و معنایی ندارد، تاکید کرد: لزومی ندارد که از این کلمه استفاده شود زیرا در ذهن مخاطب مواردی متبادر می‌شود.در بیانیه تهران که بین آژانس و سازمان انرژی اتمی در آبان ماه 92 صورت گرفت مسائل و موضوعات گذشته و حال مورد بررسی قرار گرفت و به نظرم پیشرفت خوبی داشتیم.
کمالوندی در پاسخ به سوال دیگری گفت: با روسیه قراردادهایی در رابطه با برق داشته‌ایم اما کشور ما ترجیح می‌دهد که منابع متنوعی داشته باشد و البته روسیه یکی از شرکای اصلی ما خواهد بود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه افزود: ما می‌خواهیم تعامل بیشتری با کشورهای دیگر داشته باشیم و در حال حاضر از کشورهای مختلف دعوت می‌کنیم که در این صنعت با ما همکاری داشته باشند و آن‌ها می‌توانند در ایران نیروگاهی بسازند و بعد در مرزهای کشورهای هم‌جوار ایران به دیگر کشورها تحویل دهند و من فکر می‌کنم مذاکرات به نتیجه می‌رسد.
انتهای پیام//
منبع : باشگاه خبرنگاران
۹۴/۰۳/۰۳
بسیج دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی

مذاکرات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی