اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
...

بسیج دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی تبریز

اسلایدر

آخرین نظرات
به گزارش بسیج دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به همراه کاوران دولت تدبیر و امید فردا در حالی وارد کلانشهر تبریز می شود که زمزمه های این سفر از یک ماه پیش بر سر زبان ها افتاده بود و در بدو ورود ایشان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان نامه سرگشاده ای را خطاب به رئیس جمهور محترم منتشر نمودند.
متن نامه به این شرح می باشد:

بسمه تعالی
خدمت رئیس جمهور محترم
جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی
“فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه”
 
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، خوش آمد عرض می کنیم حضورتان را به خطه قهرمان پرور آذربایجان و سرزمین یلان و دلیران ایران زمین و شهر اولین ها، تبریز.
 
خیلی مشتاق بوده و هستیم که بتوانیم رو در رو و در محیط دانشگاهی دغدغه های خود را نسبت به مسائل مهم کشور و استان، به گوشتان برسانیم، لکن گویا آواز دهل شنیدن از دور خوش است و جنابعالی مشتاق به دیدار با مجموعه دانشگاهی و شنیدن صدایشان نیستید. لذا بدین صورت جهت ثبت در تاریخ، دغدغه های بزرگترین تشکل جنبش دانشجویی آذربایجان بحضورتان تقدیم می گردد.
 
جناب آقای روحانی
یکی از مسائل مهمی که در کشور مطرح است، مساله هسته ای و نوع تعاملات دولت متبوعتان با جهان است. در این زمینه حرف های زیادی گفته شده است و گوش های زیادی نشنیده است، لذا سخن را کوتاه کرده و به ذکر دو نکته در این زمینه اکتفا می کنیم:
 
اول آن که علیرغم اصرار رهبری بر انتشار جزئیات مسائل هسته ای، تیم مذاکره کننده از بیان جزئیات استنکاف نموده و ظاهرا سران استکبار را محرم تر از ملت قهرمان ایران می دانند. همگان می دانند که مساله هسته ای بعنوان یک مساله ملی در سطح کشور مطرح است که همگان بایستی دولت را در راه رسیدن به یک توافق عزتمند همراهی کنند. در ینگه دنیا، احزاب دموکرات و جمهوری خواه در تقسیم کار مشخص، هریک بگونه ای، فشار و تهدید را در مذاکرات افزایش می دهند. آیا زیبنده جمهوری اسلامی که با تقابل دولت و مجلس و  تقلیل مساله هسته ای به بازی های سیاسی و انتخاباتی، باعث به محاق رفتن توافق هسته ای باشیم؟!
 
دوم آن که، خطوط قرمزی که بعنوان ستون های مذاکرات هسته ای وجود دارد، بایستی بدقت رعایت گردد، چرا که توافق هسته ای می تواند نقش مهمی در آینده علمی، نظامی، امنیتی و اقتصادی کشور داشته باشد. جنابعالی که خود را متخصص در حوزه امنیت ملی کشور می دانید، بخوبی مستحضر هستید چنانچه این خطوط بدرستی رعایت نگردد، شاهد حفره های خطرناکی در حوزه امنیت ملی کشور می باشیم.
 
رئیس جمهور محترم
مساله  احیای دریاچه ارومیه که به عنوان یکی از مهمترین و راهبردی ترین زیست بوم های محیطی شمالغرب کشور مطرح می شود، بیش تر از آنکه رنگ و بوی احیا به خود بگیرد، دستخوش بازی های سیاسی و تبلیغاتی شده است. جنابعالی در سفر تبلیغاتی دو سال اخیر خود به تبریز از پیگیری این مساله گفتید و انصافا نیز در اولین جلسه هیات دولت، تیم ویژه ای را مسئول پیگیری این معضل اساسی کردید که جای تقدیر دارد، لکن بعد از گذشت نزدیک به دوسال و اختصاص بودجه های چند صد میلیاری، میزان خشکی این دریاچه از ۷۰ درصد به ۹۴ درصد رسیده است و می رود تا نفس های آخرش را به رخمان بکشد. آیا بایستی باور کرد که آن شعارها و جلسات و کمیته های تخصصی جهت احیای دریاچه بوده  است و یا صرفا بازی تبلیغاتی جهت پاسخ به مطالبه اجتماعی مردم شمالغرب کشور؟!
 
جناب حجت الاسلام روحانی
یکی از مسائلی که در ایام تبلیغات ریاست جمهوری خود مطرح کردید، ایجاد فرهنگستان زبان  آذری بود. پیگیری و جدیت شما در به ثمر نشستن مطالبات فرهنگی در حوزه اقوام جای تقدیر دارد، اما همانطور که مستحضر هستید این مقوله حکم شمشیر دولبه ای را دارد که چنانکه به درستی مدیریت نشود می تواند در حوزه امنیت ملی، تهدیدات جبران ناپذیری را با خود به همراه داشته باشد. بنظر می رسد مشاور اقوام و اقلیت هایی که جنابعالی جهت پیگیری این امور معین کرده اید، نتوانسته است این مساله را بدرستی مدیریت کند. سخنان نسنجیده و نابجای مشاور مربوطه در حوزه اقوام، بیشتر از آنکه در مسیر مطالبات فرهنگی حرکت کند، شکاف های قومیتی را افزایش داده است. آن چه که در استان بعنوان بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان در مسیر تشکیل است نیز از این قاعده مستثنا نبوده، و چنانچه بدرستی و در مسیر خود حرکت نکند می تواند دستاویزی جهت سواستفاده عناصر قوم گرا گردد. محرمانه و مبهم بودن آن چه که در حال حاضر بعنوان اساسنامه بنیاد فرهنگ و هنر آذربایجان تدوین شده است، این فرضیه را تقویت می کند که جنابعالی، صرفا جهت خالی نبودن عریضه و پاسخ به وعده های انتخاباتی خود و بدون در نظر گرفتن عواقب آتی آن، این مساله را در دستور کار خود قرار داده اید. پیشنهاد می گردد که در یک مسیر قانونی و مشخص این مساله را پیگیری نموده تا همگان بتوانند از مزایای آن بنحو احسن استفاده نمایند.
 
ریاست محترم جمهور
دومین سال تحصیلی در دوران مدیریت اعتدال گرایان رو به پایان است و آن چه که در این مدت مشاهده شده است، شدت گرفتن فضای امنیتی در محیط دانشگاهی است. جنابعالی همواره نگاه عتاب آمیزی نسبت به دولت گذشته در مقوله آزادی بیان، بخصوص در محیط علمی دانشگاه ها داشته اید، خوب است بدانید که در دانشگاه های استان، فضای افراط و تفریط فراوانی در برخورد با محیط دانشگاهی به چشم می خورد، از انتشار مطالب ساختارشکن و افراط گرایانه تجزیه طلبی که منجر به استیضاح وزیر علوم گشت تا نظارت های قبل از چاپ که کم و بیش، باعث سنگ اندازی های فراوانی در ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه کرده است. متاسفانه روحیه نقدناپذیری حضرتعالی به مسئولین دانشگاهی نیز سرایت کرده و کمتر تشکلی در  دانشگاه های استان می تواند در موضوعی مانند هسته ای (با رویکرد انتقادی) برنامه ای برگزار نماید.
 
جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی
بار دیگر حضور شما را به شهر خطه قهرمان پرور تبریز خوش آمد عرض کرده و از شما رسما دعوت می کنیم که در جمع دانشجویان دانشگاه های استان حضور یابید تا بتوانیم دغدغه ها و درد و دل های خودمان را به صورت شفاف و صریح و در محیطی عقلانی و صمیمی به گوش حضرتعالی برسانیم.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی

۹۴/۰۲/۳۱
بسیج دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی

دولت

دولت تدبیر و امید

کاروران دولت تدبیر و امید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی